Czym skutkuje nałożenie banów i filtrów Google

Czym skutkuje nałożenie banów i filtrów Google

Posiadanie prężnej witryny online zmusza do jej skutecznego sytuowana w przeglądarkach, aby była dostrzegalna dla potencjalnych klientów i miała stałą rangę. Bany i filtry Google mogą zostać zastosowane na portal, kiedy nasze działania wywołują naruszenie norm rzetelnego pozycjonowania. Sprawdźmy, jakie działania podjąć w takiej sytuacji.

Bany i filtry Google – czym się charakteryzują?

Ban od Google stanowi najgorszy rodzaj kary, jakiemu może ulec strona www. Jest to zupełne zlikwidowanie jej z wyników wyszukiwarki Google, co w praktyce poważnie utrudnia funkcjonowanie biznesu. Po zablokowaniu strony liczba naszych klientów momentalnie zmaleje, gdyż 90% internautów używa Google. Natomiast nałożenie filtra cofa naszą stronę www w rezultatach wyszukiwania, co również niekorzystnie oddziałuje na klikalność portalu. Występują ustawiane wprost przez pracowników Google filtry ręczne oraz zakładane samoczynnie przez specjalne programy filtry algorytmiczne.

Czy da się zwalczyć bany i filtry Google?

Nie zapominajmy, że bany i filtry Google nakładane są na przykład za zamieszczanie przesadnej liczby odsyłaczy przekierowujących na naszą witrynę www lub generowanie nieuczciwych środków reklamowych w celu nadania jej najlepszej pozycji. Aby wyeliminować ban od Google musimy wcześniej prześwietlić jego przyczynę. Najlepiej przekazać to profesjonalnej agencji SEO, która sprawnie zajmie się z banem. Procedura może niestety ciągnąć się do pół roku, należy więc trochę poczekać.