Kancelaria prawna – odszkodowania za błędy lekarskie

Kancelaria prawna – odszkodowania za błędy lekarskie

Kancelaria Radców Prawnych Gryniewicz-Marzec sp.k. dysponuje wyjątkowo rozbudowanym działem dochodzenia odszkodowań. Główne kategorie spraw z jakimi przyszło się nam dotychczas mierzyć to przede wszystkim odszkodowania za nieudane wakacje czy zagubiony bagaż, odszkodowania za wypadki komunikacyjne lub za szkodę wynikłą z czynów niedozwolonych, takich jak pobicie i błędy medyczne. Przykłady tego rodzaju zdarzeń można nieprzerwanie wymieniać, ale istotne jest to, że każdorazowo w przypadku zaistnienia szkody jesteśmy gotowi do zapewnienia pomocy prawnej.

Odszkodowania za wypadki komunikacyjne i błędy lekarskie

Codziennie podejmujemy się dochodzenia odszkodowań w różnego rodzaju sprawach. Posiadamy doświadczenie w odszkodowaniach wynikłych z wypadków zarówno komunikacyjnych, jak i innych, takich jak upadek na uszkodzonej powierzchni. Bardzo często prowadzimy również sprawy wynikłe ze szkody zaistniałe w trakcie pobytu na wakacjach, spowodowanych m.in. niezgodnością wykupionej oferty z faktycznymi warunkami panującymi w hotelu czy kiedy bezprawnie nie wpuszczono nas do samolotu. Zwracają się do nas także osoby pokrzywdzone na skutek błędów medycznych, takich jak leczenie przez dentystę niezgodnie z zasadami sztuki lekarskiej, powikłania przy porodzie lub operacji czy przepisanie niewłaściwych leków.

Działania kancelarii radców prawnych w postępowaniu o odszkodowanie

W trakcie prowadzenia postępowań odszkodowawczych zmagamy się z bolesnymi doświadczeniami naszych Klientów, takimi jak wypadek samochodowy, w wyniku którego bliska im osoba straciła życie, kalectwo spowodowane przez nieudolnego lekarza czy pobicie. Zawsze wiąże się to także z wieloletnią traumą, z jaką przychodzą do nas osoby poszkodowane. Naszą rolą jest ocena stanu faktycznego i na jego podstawie oszacowanie jakich kwot może domagać się nasz Klient. Brak jest w tej kwestii jednoznacznych wytycznych, jednak nasze doświadczenie zawsze pozwala nam na podanie Klientom informacji, która ułatwia im decyzję co do dalszego toku sprawy.