Przed firmami, które organizują event promocyjny lub wybierają się na targi, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy przygotować. Musi on przecież nie tylko przyciągnąć uwagę klientów, ale też nieść ze sobą pewną wartość, by na co dzień go używali i dzięki temu umacniali więź z marką. Gadżetem tego typu jest m.in. torba z nadrukiem.
Torby z logo – warianty
Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych błyskawicznie zauważymy, iż pod hasłem “torba” kryje się kilka produktów. Są to m.in. torby na zakupy – bodajże najpopularniejszy i najbardziej funkcjonalny gadżet reklamowy. Nadruk nazwy eventu bądź logo na płóciennych, jutowych i bawełnianych torbach na ramię po prostu bardzo dobrze wygląda, a zarazem jest wystarczająco trwały, aby długo utrzymywać się na materiale. Dodatkowym plusem takich toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia i rodzaju torby, cena zazwyczaj rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy można wykonać również na torbach na laptopa lub torbach sportowych i konferencyjnych. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz wykładów. Oczywiście, koszt produktów tego rodzaju i druku na nich jest wtedy zdecydowanie wyższy – osiąga nawet kilkadziesiąt złotych.
Nie tylko torby z logo?
Firmy organizujące działania marketingowe zwykle zlecają równoległe wykonanie wielu różnych gadżetów. Winny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze kilkadziesiąt innych artykułów reklamowych do zadruku. Jednocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się np. na nadruk na parasolach, ręcznikach bądź pozostałych przydatnych artykułach z tkaniny albo dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak długopisy, smycze oraz ołówki, które nieustająco cieszą się popularnością wśród klientów.