Zleć pozycjonowanie stron Kraków
Funkcjonują trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najistotniejsze jest dołączenie do słowa kluczowego nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę przede wszystkim:
– kraj (np. “producent słodyczy Polska”)
– miasto (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Sadyba”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w stosunku do podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do osób zamieszkujących w tym samym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania również wówczas, gdy firma ma niewiele finansów na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)
Następny rodzaj pozycjonowania to solidne i sprawdzone wyjście dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Dzięki właściwemu doborowi słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon to także znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest również to, że coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania uściślonych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips One Blade Pro czarna,
– smartfon LG G6 biały,
– buty sportowe Adidas Hard Court białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne zwłaszcza dla sklepów online. Przy użyciu tego rodzaju fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie nader szeroką ofertę artykułów mogą efektywniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Europy w piłce nożnej, Dzień Dziecka czy Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odkryta i użyta z odpowiednim wyprzedzeniem. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki i gastronomii. Przeważnie należy rozpocząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową albo zmodyfikowaną treść strony internetowej.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]