Google AdWords jest wymieniany wśród najskuteczniejszych metod umożliwiających promocję w internecie. Opiera się na wyświetleniu użytkownikom płatnych linków o treści dopasowanej do danego zapytania i potrafi zwiększyć sprzedaż aż o ponad połowę, jeśli kampania AdWords zostanie właściwie zorganizowana. Wbrew temu, co myśli część czytelników, opracowanie skutecznej strategii AdWords to sprawa dla sprawdzonych profesjonalistów i bez właściwych umiejętności jest prawie niemożliwe. Dobrze zatem zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją wybrać? Nie jest to problemem – musimy tylko sprawdzić, czy konkretna firma uzyskała tytuł Google Partner.
Tytuł Google Partner
Google Partner to program, jaki internetowy gigant przygotował, by zapewnić klientom zamawiającym AdWords fachową pomoc. Opiera się on na udzielaniu agencjom SEO odpowiednich porad, dzięki którym mogą one stworzyć bardziej efektywne strategie dla swoich kontrahentów. Aby agencja uzyskała tytuł Google Partner, jej współpracownicy powinni mieć certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi udowodnić sprawność w zarządzaniu funduszami AdWords. Google nadaje tytuł Google Partner agencji SEO dopiero po drobiazgowym jej przetestowaniu. Co jednak oznacza on dla zamawiających?
Google Partner – dlaczego jest to ważne?
Certyfikat Google Partner mówi o tym, że specjaliści z danej agencji posiadają umiejętności, które umożliwiają dobór odpowiednich metod w trakcie prowadzenia kampanii. Dzięki Google Partner zyskujemy też pewność, że firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do wszelkich nowinek oferowanych przez internetowego giganta, zaś jej pracownicy biorą udział w różnych szkoleniach prowadzonych przez Google, a także mogą korzystać z jego wsparcia technicznego.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]