W tym miejscu uzyskasz więcej szczegółów o custom publishing.
Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego typu publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika kompleksowej obsługi klientów w zakresie wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji typu custom publishing zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Co można zyskać decydując się na custom publishing?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, PR-owych oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i wzmacnianie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasz adres:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]