Jesteś zainteresowany ofertą agencji PR Kraków? Skieruj się w to miejsce
Kiedy posiada się firmę, obojętnie czy jest się usługodawcą, właścicielem sklepu czy producentem, działania marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na organizację i opłacanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednak małe firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, przeważnie szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
W czym wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Poprzez zatrudnianie ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w internecie (prowadzenie kont social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i wzorami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane na etapie projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, kalendarzy lub billboardów. Agencja reklamowa przygotuje również przyciągające, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także opracuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Instagram, Twitter lub Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są głównie do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy sympozjów wymagających przeważnie drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnej oraz zgranej ekipy pracowników – wystarczy powierzyć jej opracowanie planu kursów albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasz adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]